Two Dimensions
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Two Dimensions


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password

 

 Favorite role-playing genere?

Go down 
+2
Yugo
Aeryn
6 posters

Favorite role-play genere
Action/Adventure
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap13%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 13% [ 4 ]
Angst
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap3%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 3% [ 1 ]
Romance
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap13%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 13% [ 4 ]
Friendship
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap0%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Sci-fi/Future
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap13%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 13% [ 4 ]
Past/Present
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap3%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 3% [ 1 ]
Fantasy
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap10%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Horror
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap10%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Humor
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap3%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 3% [ 1 ]
Drama/Suspense
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap6%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 6% [ 2 ]
Mature
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap10%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Yaoi/Yuri
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap6%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 6% [ 2 ]
Dabble in too many
Favorite role-playing genere? I_vote_lcap10%Favorite role-playing genere? I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Total Votes : 31
 

AuthorMessage
Discordantentity




Posts : 34
Join date : 2011-08-07

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptySat Oct 01, 2011 12:36 am

I can am cool with Yuri but I HATE Yaoi with a passion, so I avoid threads like that at all costs. I tendto dabble by my preferred ones are listed.
Back to top Go down
SoggyCheeseCake

SoggyCheeseCake


Posts : 135
Join date : 2011-08-01
Age : 34
Location : A Room with a Moose.

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptyFri Sep 30, 2011 6:14 pm

My genre always varies depending on the mood I'm in. I've played a lot more Video Games in my life than I've ever thought about watching Anime so I usually base my threads around games that I liked. They usually revolve around Fantasy, Action or Sci-fi. But I do have a strong intention for R O M A N C E. I like the struggle between characters to reach their own goals while falling for the other. Mostly because I'm a hopeless romantic. >,> But give me a fight scene to portray and I'll be right there going nuts thinking of how to kick ass!!
Back to top Go down
http://shatteredessence.forumotion.com/
:Umi:
Admin
Admin
:Umi:


Posts : 128
Join date : 2011-07-13

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptyFri Sep 02, 2011 7:36 am

I dabble. Mix it up, keep it entertaining >:3 I honestly couldn't say what my favorite or most used genre is though. I don't pay attention Lol
Back to top Go down
https://twodimensionsrp.rpg-board.net
Question
Admin
Admin
Question


Posts : 126
Join date : 2011-07-15
Location : Hub City

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptyFri Sep 02, 2011 6:20 am

I have tried every roleplay genre aside from slave; I despise slave so much. People who love, not bashing on you~ Some have actually good ideas; however, I cannot make a character who will be a "master" or a "slave". I grew up in Virginia and learned the word as slave to be an inhumane term to treat human beings less than dirt </3

My favorite, or what I normally roleplay is yaoi. I favor romance a lot though not the typical meet and fall in love; I like to have some complications because really, no relationship is EVER easy. However, I can play males but can't play females, so I normally like manly men find the kindness and compassion in their heart to stir away from the common ideal of society on marrying to a woman and find the same exact happiness with another male <3

However, my characters ALWAYS have denial which results intp pent up sexual desires and bam. Over the counter (SORRY GUYS XD). <3
Back to top Go down
Yugo
Admin
Admin
Yugo


Posts : 5275
Join date : 2011-07-15
Age : 36
Location : Taco Bell

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptyFri Sep 02, 2011 5:50 am

I normally do a mix of action, romance, mature and fantasy. Its my comfort zone so I rarely stray lol
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn


Posts : 39
Join date : 2011-08-28

Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? EmptyFri Sep 02, 2011 5:32 am

Just a bit curious, I guess. I bounce around a lot, usually mixing themes or trying something new out. Though particularly I enjoy role-plays revolving around a sci-fi or fantasy world.

What are your favorites or do you dabble in too many to name?
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
Sponsored content





Favorite role-playing genere? Empty
PostSubject: Re: Favorite role-playing genere?   Favorite role-playing genere? Empty

Back to top Go down
 
Favorite role-playing genere?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Favorite Book/Author
» Favorite game of all time
» All-time favorite meal/dish?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Two Dimensions :: Misc. :: Polls-
Jump to: